日木語(Ճապոներեն)

Սիրելի դպրոց

Սույն թվականին, հոկտեմբերի 7-ին ՝Հայաստանում տեղի ունեցավ Japanese speech contest-ը։ Դա տեղի ունեցավ Սլավոնական համալսարանում, որում ներկա էին Հայաստանում Ճապոնիայի դեսպան՝ Էիջի Թագուչին, իր տիկնոջ, և մի շարք ճապոնացիների հետ միասին։ Ես նույնպես մասնագցեցի իմ այս խոսքով և գրավեցի ոչ ուսանողների խմբի առաջին տեղը։ Իմ խոսքում ես պատմել եմ, իմ կյանքի շրջադարձային փոփոխությունների և հատկապես իմ սիրելի դպրոցի և տնօրենի մասին․․․

 

はじ めまして、 私はアデリナです。11月 がつ で17才になります。今日は、 私が通っ ている素晴らしい 学 校について話したいと思 います。なぜなら、私が通っている 学校は、他の普通の学校とは違うからです。

「ムヒタル セバスタチ」という 学 校です。この 学 校の 先 生たちは普段から学 生たちの意見を 尊 重してくれるのです。そして 先 生たちは 学 生の 才 能を 発 見す るのを助けてくれるのです。

私は以前の 学 校で、眼鏡をかけるようになってから 友 達ができませんでした。

今の 新しい 学 校では 授 業に最先端の 技 術も取り入れられています。学 生たちはみんなそれぞれのブログを持っています。普通の 授 業だけではなく、言語やスポーツ、写 真、ミュージカル、 科学などのクラスもあります。また 制 服もありません。みんなはそれぞれのスタイルで 登 校することができます。こ れは 私にとって良いことです。

それに普段、 校長先生はバックパックを背負い自転車に乗って 学 校にきます。 途 中、 学 生たちに手を振って 挨 拶もします。そしてみんなに「何か新しいプロ ジェクトはありますか。」と聞いてくれます。例えば、二年前、私 わたし は日本語を 勉 強したいと 考えていました。そして、 校長先生は 私のためにサムエルという 日本語を 勉 強している 学 生を探してくれました。それから日本語を 勉 強する 小さいグループを作ることができました。このようにいつも 学 生のことを 考え てくれますから、 私は 校長先生 が大好です。

前の 学 校では、 私は透明人間のようでした。しかし、今では 学 校で 作 品を 見てもらい、自分の展覧会を開く 提 案を受  けました。

私は 夏 休に毎日学校へ行き、 彫 像と静物画を描きました。10 年生の時、 学 校からドイツの絵のワ  ークショップに参加できる 提 案をもらい ました。そして 私は 十日間、このワークショップに参加し、その時に 私の 人 生は大きく変わったのです。

私が言語 を 勉 強したかったです。ベテランのように絵を描きたかったです。

将 来、 私は 海 外で 勉 強したいです。

私が13歳の時、母が外で、ある老婦人に会って、その老婦人が重い荷物を 家へ 運ぶのを手伝いました。その老婦人はアーティスト 協 会のメンバーでした。その 人の 孫 娘は今、日本の美術大学で 勉 強しています。 私の 学 校とその 老婦人は、 私が抱えていたコンプレックスを取り除くのを助けてくれました。 この 私の変化と 業 績に、嬉しく思っています。そして今、日本語を 勉 強し ている「いろはセンター」に入るのも手伝ってくれました。 ルザン 先 生とシュウ 先 生に出会って、また 新しい世界が開けました。 人 生は 美しく、さらに興味深なりました。 いつも早く日本語の 授 業に行きたいと思っています。 先 生はみんな 親 切で、 私は日本語をもっと話せるようになりたいです。

私の 人 生に意味をくださった 神 様に、家族に、学 校に、ラウラ 先 生に、そし て「いろはセンター」に 感 謝の気持 ちを伝えたいです。

本 当にありがとうございます。

ご 静 聴ありがとうございました。

Բարև Ձեզ․Ես Ադելինան եմ։Նոյեմբերին կդառնամ 17 տարեկան։Իմ հիանալի դպրոցի մասին եմ ուզում խոսել։Այդ դպրոցը ուրիշ դպրոցներին նման չէ։Մխիթար Սեբաստացի անվան դպրոցն է։Դպրոցում ուսւոցիչները աշակերտների կարծիքը հարգում են, օգնում են աշակերտներին բացահայտել իրենց տաղանդները։

Քանի որ ակնոց էի կրում, ընկեր չունէի հին դպրոցում տարբերվում էի։Նրանք իմ նման երեխաների վրա միշտ ծիծաղում էին։Կարծում եմ, որ դպրոցներում առաջինը ուսուցիչները կարիք ունեն փոխվելու։Նաև շատ դեպքերում՝ տնօրենները։Այն հրաշալի դպրոցի դասերը անում ենք էլեկտրոնային տեխնիկաներով։Դպրոցական համազգեստ չկա, բոլորն իրենց առանձին ոճով են գալիս։Սա իմ համար լավագույն դպրոցն է։

Սովորաբար դպրոցի տնօրենը դպրոց է գալիս հեծանիվով և րյուկզակով։Բոլորին ձեռքով է ողջունում։Աշակերտների անունները առանձին-առանձին գիտի։Միշտ տնօրենը բոլոր աշակերտներին հարցնում է(նոր նախագիծ ունե՞ք)։Օրինակ՝ ես անցյալ տարի ճապոներեն լեզվի դասեր էի ուզում անցնել։Դրա համար նա միջին դպրոցից մի աշակերտի գտավ։Սամվել անունով, ով ճապոներեն է սովորում։Ճապոներենի փոքրիկ խումբ բացվեց, որտեղ Սամվելը դարձավ մեր ուսուցիչը։

Քանի որ տնօրենը միշտ աշակերտներին օգնում է, սիրում եմ իրեն։Հին դպրոցում ինչպես անտեսանելի լինեի։Բայց այնտեղ իմ art-portfolio-ն տեսնելուց հետո, անհատական ցուցահանդեսի բացման առաջարկ ստացա։ Արդեն մի քանի տարի է, ինչ մեր նկարները ցուցադրվում են ցուցահանդեսներում։Բոլորը իրենց սեփական բլոգները ունեն։

Հանգստի ժամին աշակերտները խենթերի նման չեն ճչում ։ Աշակերտները ուսուցիչների հետ միասին զրուցում են, քայլում են։Ամեն ինչ իսկապես գեղեցիկ և խաղաղ ։Սովորաբար ուրիշ դպրոցներում ամենա սառը տեղը գրադարանն է։ Այստեղ ամենաառաջին տաք տեղն է։Ամենակարևորը դասասենյակները պատեր չունեն։ Առաստաղից հատակ թափանցիկ ապակիներ են։Դրա պատճառով բոլոր դասարանները թափանցիկ են։Հանգստի համար կարելի է օգտվոլ լողավազանից։Նաև կարելի է օգտվել ձիարշավարանից։Հեծանիվ քշելը նույնպես կարելի է ։

Ամառային արձակուրդներին կես ամիս ճամբար կան։ Ուսուցիչները աշակերտների հետ միասին ճանապարհորդելուն են գնում։Միջին և ավագ դպրոցի աշակերտները ընկերական կապերի մեջ են։Բոլորը հաշմանդամ երեխաներին օգնում են ։Ամեն առավոտ ունենք ընդհանուր պարապմունք ։Դպրոց մտնելիս կլասիկ․ փոփ, ազգային և այլ երաժշտություններ են հնչում ։Բոլորը հավաքվում են մարմարյա սրահում, միասին երգում, պարում ենք։Ամառային արձակուրդներին ամեն օր դպրոց եմ գնացել ։Արձաններ և նատյուրմորտեր եմ նկարել։Բայց նախորդ տարվա ամառային արձակուրդներին իմ նկարիչ ընկերների հետ միասին դպրոցում ենք աշխատել։Աշխատավարձով ֆոտոխցիկ եմ գնել։ Նաև ընտրովի դասաժամ ունենք։ Լեզուների, սպորտի, լուսանկարչության, երաժշտական լաբորատորիայի, բնագիտական առարկաների , արվեստի և այլն ընտրության  առարկաներ կան։

10-րդ դասարանում դպրոցից Գերմանիա նկարչական workshop-ին մասնակզելու առաջարկ ստացա։ 10 օր տևեց։Այս ճանապարհորդություինից իմ կյանքը փոխվեց։ Ուզեցի սովորել լեզուներ։ Ուզեցի նկարել, ինչպես վարպետ։Երազում եմ սովորել, և զարգանալ արտասահմանում , ուզում եմ ուրիշ առաջատար երկրներում սովորել և վերցնել այն ամենը, ինչ չկա Հայաստանում, բերել այստեղ և տարածել։Իսկ ես պատրաստ եմ ինձ հետ տանել օտար երկրներ իմ հայկական բարությունը, ջերմությունը և մարդասիրությունը։

Երբ 13 տարեկան էի, մայրս դրսում մի կնոջ հանդիպեց և օգնեց նրան ծանր պայուսակը տուն հասցնել ։Այդ կինը նկարիչների միության անդամ է ։Նրա թոռնուհին հիմա սովորում է ճապոնիայի արվեստի համալսարանում ։իմ դպրոցը և այդ կինը օգնեցին ինձ ազատվել բազմաթիվ կոմպլեկսներից ։Հիմա նկարչության ուսուցչուհիս  ինձ համար և ուսուցչուհի է և տատիկ և ընկերուհի;

Ես ուրախ եմ իմ փոփոխությունների և ձեռքբերումների համար , որոնք օգնեցին ինձ մտնել Իրոհա կենտրոն , որտեղ նոր աշխարհ բացվեց   հանդիպումից հետո Ռուզան և Շյու սենսեյները ինձ հարզաատ մարդիկ դարձան։Միշտ ուզում եմ շուտ գնալ դասի ։Բոլոր ուսուցիչները բարեհամբյուր են։Ճապոներեն շատ լավ եմ ուզում խոսել։Արևելքի արվեստը սիրում եմ։

Իմ կյանքին իմաստ տալու համար շնորհակալ եմ Աստծուն , ընտանիքիցս, դպրոցիս, Տիկին Լաուրային, Իրոհա կենտրոնին ։Ինձ լսելու համար շնորհակալություն։

Սիրով ներկայացնում եմ ձայնագրությունը՝ https://soundcloud.com/adel-mickaelyan/voice-032

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход /  Изменить )

Google photo

Для комментария используется ваша учётная запись Google. Выход /  Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход /  Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход /  Изменить )

Connecting to %s