Պատմություն·Պատմություն_

Ճապոնիա

Միքայելյան Ադելինա

Ճապոնիա

Ներածություն

Մանկուց սիրել եմ դիտել ճապոնական մուլտֆիլմեր, մինջև օրս էլ դիտում եմ, քանի որ շատ յուրահատուկ և պրոֆեսիոնալ եմ համարում:Սակայն չգիտեմ, թե ինչ է նշանակում պրոֆեսիոնալ, բայց հասկանում եմ այսպես՝ դա այն է ինչ որ կարողանում է մտնել մեջտ և խառնել քո զգացմունքները  և դու զարմանում ես, թե ինչ վարպետորեն և իրական է այս գործը արված: Ես սիրեցի ճապոնիան, ճապոնացիներին և նրանց արվեստը: Չեմ համարում, որ աշխարհում կան կատարյալ երկրներ, նույնպես և  Ճապոնիան, սակայն իրենք ունեն յուրահատուկ քաղաքավարություն, ունեն մարդկային հարաբերությունների մի առանձին տեսակ:Դա ինձ շատ հետաքրքիր է և բավականին տարորինակ:Իրենք ունեն խիստ ինքնազսպման կարողություն ու նրանք խստորեն վերահսկում են իրենք իրենց, սակայն նրանց արվեստը ցնցող է, ջերմ և գրավիչ: Ինձ շատ է դուր գալիս իրենց աչքերը, ամբողջ Ասիայի բնակիչներինը նույնպես:Շատ յուրահատուկ կառուցվածք եմ համարում :Եվ իհարկե, բացի Ճապոնիայից  նաև շատ եմ սիրում Կորեան, Չինաստանը, Թայվանը, Թաիլանդը և ամբողջ Ասիան, և այն բոլոր մարդկանց ովքեր, որ ունեն շեղ աչքեր:Իհարկե ոչ բոլոր Ասիական երկրները գիտեմ, բայց ուզում եմ ուսումնասիրել և այս անգամ առաջինը կուսումնասիրեմ Ճապոնիան:

Ճապոնիան առաջինից-չորորդ դարերում:

Հնագույն Ճապոնիա-ի մասին առաջին անգամ հիշատակվում է հին չինական պատմական գրառումներում,Հան կայսրության առաջին դարում:

Այս գրառումներում ասվում է, որ Ճապոնիայի հին ներկայացուցիչները`ավանդավոր մարդիկ էին, որոնք ապրում էին կղզիներում, արևելյան ծովի մոտ որոնք, որ բաժանված էին 100 ոչ մեծ պետությունների և պարբերաբար Չինաստանին հարկ էին վճարում:

«Գրքում ավելի ուշ Հան-ում» պահպանվել էր այն նշումը, որ պատվիրակության Ճապոնական մի քաղաքի՝ Նա-ին, որին 57 թ.-ին չինացի կայսրը նվիրեց ոսկե կնիք:

Վեյ չինական կայսրության պատմագրերում ասվում է 30 ճապոնական երկրների մասին, որոնցից ամենահզոր երկիրը՝Յամատոն էր:Չինական գրառումներում հաստատված էր որ Յամատայ երկրի ղեկավարուհի Հիմիկոն մեծ իշխանություն ուներ ի շնորհիվ օգտագործման  «դյութիչ՝մարդկանց բթացնելու համար»:239 թվ. Հիմիկոն պատվիրակություն ուղարկեց Վեյ հարկը վճարելու և չինացի կայսրը նրան պարգևատրեց  կոչումով «երկրրորդ Վեյը » և նվիրեց հազար հայելի բրոնզից:Հնագետները անգամ միչև հիմա չեն կարողանում կոնկրետ նշել այն տեղը որտեղ գտնվում է Յամատո երկիրը:Միայն նրանք պնդում են, որ Յամատո երկիրը գտնվում էր Կինկիի տարածքում, իսկ մյուսները Կյուսյու կղզու հյուսիսային մասում:

Ճապոնիա երրորդ դար

Յամատայ պետությունը ստիպված էր մտնել չինակենտրոնական համակարգի մեջ միջազգային հարաբերությունների Արևելյան Ասիաի հետ:Համաձայնվելով սխեմայի հետ Հանի թագավորության ստեղծված ժամանակաշրջանում, Չինաստանը սկսեց երկխոսություն վարել օտարերկրյա առաջնորդների հետ, միայն եթե իրենք ընդունեն կայսրի տիրապետությունը և հարկ վճարեն:Ի պատասխան չինացի կայսրը օտարերկրյա առաջնորդին տրամադրում է քաղաքական և ռազմական աջակցություն և թույլ էր տալիս առևտրով զբաղվել Չինաստանի հետ:

Տնտեսություն և հասարակություն

Չինական ժամանակագրությունում հիշեցվում է, որ 1-2 դարերում մ.թ.ա. ճապոնացիները աճեցնում էին կորեկ, բրինձ, կանեփ:Նրանք ստեղծում էին կտավ և մետաքս, ավելացրին նաև մարգարիտ և կապույտ քարեր:

Չինացիները հաստատում էին, որ ձմռանը կարելի էր աճեցնել բանջարեղեններ, քանի որ կլիման տաք էր:Որպես զենք, սովորաբար օգտագործում էին նիզակներ, նետեր, վահաններ պաշտպանության համար:

Տղամարդիկ կիրառում էին դաջվածքներ մարմնի և դեմքի վրա, որը որ կողմնորոշում էր իրենց սոցիալական դիրքորոշումը:

Քաղաքները շրջապատված էին ցանկապատով:Տները բաժանված էին առանձին սենյակների՝կանանց և տղամարդկանց, երիտասարդների և ծերերի համար, նաև կար ընդհանուր սենյակ:Բացակայում էին սեղանային պարագաները չնայած, որ կար ամանեղեն: Ճապոնացիները մեծ քանակությամբ սպառում էին ալկոհոլային խմիչքներ:Հագուստ չէին կրում:Ճապոնացիների մեջ շատ կային երկար ապրող մարդիկ, նրանք կարող էին ապրել մինջև 100 տարի:Կանանց քանակը շատ էր և տղամարդիկ կարող էին ունենալ 2-3 կին, իսկ հարուստները 4-5:Տղամարդկանց հագուստը կայանում էր կտորի հորիզոնական կտրվածքներից:Կանայք իրենց գլուխը փաթաթում էին իրենց մազերով, իսկ դիմահարդարման համար օգտագործում էին կինաբար(Կարմրագույն Հանք ծծմբային սնդիկ, որից ստանում են սնդիկ և ներկ):Գողություն շատ հազվադեպ էր լինում:Հանցագործին ստրկության էին տալիս ընտանիքի հետ միասին, իսկ շատ լուրջ հանցանքի համար սպանում էին ամբողջ ընտանիքին:Մահացածին չէին թաղում 10 օր, սգում էին և ծոմ պահում:Նախքան ծով սուզվելը նավախմբի անդամներից մեկը ծոմ էր պահում, չէր լվացվում, չէր սանրում մազերը, չէր խոսում կանանց հետ:Եթե նավարկությունը անհաջող էր անցնում այդ մարդուն սպանում էին , որովհետև մտածում էին, թե նա լավ ծոմ չի պահել:

Յամատո:Կոֆունի ժամանակաշրջանը(Ճապոնիան 4-6 դարերում մ.թ.ա.)

Ճապոնիան դադարում է հիշեցվել չինական պատմագրերեում 4 դարում մ.թ.ա. :Չինաստանում սկսվեց ներքին պատերազմ, որոնք խափանեցին իր իշխանությունը միջազգային ասպարեզում:Դրա հետ միասին Կորեական թերակղզում  ստեղծվեցին երեք պետություններ-Սիլլա, Կոգուրյո, Պեկչե, որոնցից յուրաքանչյուրը ձգտում էր իր վրա վերցնել ամբողջ Կորեաի իշխանությունը:Եվ այս բոլոր իրադարձությունների ետևում Յամատո իշխանությունը որը, որ տեղավորված էր Յամատոի մարզում ընթացիկ պրեֆեկտուրան  Նառայում, այնպես էլ սկսեց ձգտել միացնել Ճապոնիան:Գրավոր տեղեկությունները այն բանի մասին են, թե ինչպես է հայտնվել այդ իշխանությունը,դա  բացակայում է, միայն պատմաբանները կարծում են, որ իր հզորության ազդեցությունը կապված է կոֆունի կուռգանների մասայականության հետ:

Թաղելու սովորույթը հողային կուրգանների հարուստ և ազդեցիկ մարդկանց հայտնվեց Ճապոնիայի կղզում 3 դարում և մնաց մինջև 6 դարի կեսին:Այդ դարաշրջանը կոչվում է կոփունի դարաշրջան, իսկ մշակույթը «կոֆունի մշակույթ»:Կուրգանները կարող էին լինել տարբեր ձևերի, ամեն դեպքում ավելի շատ տարածված էին կոֆունները, վերեվից նայելով այնպիսի տպավորություն է, թե բանալու անցք է:Հիմնականում սրա նման հուղարկավորությունները օգտագործվում էին Յամատոյում և Կավատիում, որտեղ հիմա գտնվում է  Նառայի և Օսակայի պրեֆեկտուրաները, ինչը ցույց է տալիս միության ազնիվ առաքումը այդ տարածքների:Հարավում կոֆունի մշակույթը տարածվեց մինջև Կագոսիմայի պրեֆեկտուրաները, իսկ հարավում մինջև Իվատէ:Հնագետները և պատմաբանները կարծում են, որ կուրգանների մշակույթի տարածվածությունը կապված է աստիճանաբար Յամատոի նվաճման հետ:

Ենթադրաբար Յամատոն ուներ ֆեդերատիվ սարք:Երկիրը առաջնորդում էր Օկիմի-ն, յամատական առաքման գլխավորը, նրան էր պատկանում ամբողջ կրոնական և մարտական իշխանությունները:Նրան ենթարկվում էին ամբողջ տարածաշրջանային իմացությունը, որը միացված էր ուդձի-ի մի քանի միացված ցեղեր:Կախված լինելով ուդձի-ի կարգավիճակից առաջնորդ Օկիմին հատկացրեց ցեղերի ղեկավարներին Կաբանեի կոչումներին, որոնք որոշում էին ցեղերի դիրքը հիերարհիի կառավորությունում:էդպիսի համակարգը պետական կազմակերպություններին կոչում էին ցեղային-տիտղոսավոր:

Յամատոի ներքին քաղաքականություն

Յամատո երկիրը ակտիվ մասնագցում էր գործերին արևելաասիական միջէթնիկ համայնքի և ոչհաճախ էր խառնվում հարավկորեական Պեկչե պետականության քաղաքականության հետ: 4 դարում մ.թ.ա. Յամատոն մարտական օգնություն է ցուցաբերել  Պեկչե-ին հակամարտությանը հյուսիսկորեական պետականության Կոգուրյո-ի հետ, և դրա համար ստացավ հարավային հողեր Միմանա-ն:Այս մասին նշված է տեկստում սեպագիր առձանագրությունում, կանգնեցված  Կոգուրյո Հվանհետխոի պատվին:

Տեղեկության աղբյուրը- http://jamato.ru/forum/vashi-predlozheniya-i-pozhelaniya/2-kak-vam-sajt-normalno

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход /  Изменить )

Google photo

Для комментария используется ваша учётная запись Google. Выход /  Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход /  Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход /  Изменить )

Connecting to %s